Leírás és Paraméterek
AGT 14501 HSBE R45 áramfejlesztő (HONDA iGX800, 230V, 45L, elektromos indítás, AVR)
Új generációs HONDA iGX motorszéria és digitális AVR
HONDA profi, ipari motorral szerelve
A méltán népszerű HONDA motorral hajtott munkagépek a legszélsőségesebb körülmények között is képesek helytállni, a tökéletes tervezésnek és minőségi alkatrészeknek köszönhetően. Kisgépek terén egyértelműen a legjobb motorválasztást nyújták a HONDA rendszerek!
Prémium márkás NSM generátorral
Olasz gyártmányú, kefés, szinkron generátor. Intenzív, ipari használatra tervezve, az elektromos generátorok globálisan is kiemelkedő gyártójától.
Tulajdonságok
Nettó súly (kg) 132
Bruttó súly (kg) 132
Motor HONDA iGX800 (négyütemű,OHV,2 henger,V-Twin)
Üzemanyagtank (liter) 45
Csomagolás fólia
IP védelem IP23
Méretek (h*sz*m)(mm) 780x575x810
Csomagolási méret h*sz*m (mm) 780x575x810
Elektromos indítás van
Cos fi 3/1 fázis 1
Frekvencia (Hz) 50
Generátor szinkron
Hengerűrtartalom (cm3) 779
Hővédelem a generátoron van
AVR (auto. feszültségszab.) van
Kerékszett rendelhető
Olajszenzor a motoron van
Teljesítmény 3/1 fázis (kVA) 13,5
Üzemóra számláló van
Dugalj a készüléken (230V/16A) 1 db SCHUKO
Dugalj a készüléken (230V/32A) 1 db CEE
Dugalj a készüléken (230V/64A) 1 db CEE
Motor teljesítménye (LE) 27,6
Feszültség (V/Hz) 230/50
Üzemanyag-fogyasztás (liter/h) 4,3 (75%-os terhelésen)
Üzemanyag benzin
Fordulatszám (1/min) 3000
VTSZ 85022040
Mitől jövő generációs a HONDA iGX motorszéria?
Az újonnan kifejlesztett, világelső, intelligens STRTM elektronikus szabályozó stabil motorfordulatszámot képes tartani változó terhelési szint mellett is. Az elektronikus vezérlőegység folyamatosan figyeli a fojtószelep nyitását és a motor fordulatszámát, elektronikusan szabályozza a szelepnyitást, hogy állandó motorfordulatszámot tartson fenn. Ez a technológia lehetővé teszi a megfelelő motorfordulatszám-jellemzők kiválasztását, valamint az optimális max. és alapjárati fordulatszám beállítását.
Az elektromos vezérlőegység miatt a fojtószelep-rendszerek elektromos vezetékkel vannak összekötve (Drive-by-wire), nincs többé mechanikusan működtetett vezérlőkábel. Ezenkívül az automatikus üzemanyagszelep és fojtószelep szükségtelenné teszi a felhasználónak az üzemanyagszelep kinyitását és zárását, vagy a szívatást.
Az elektronikus üzemanyagbefecskendezés folyamatosan figyeli és optimalizálja a motor levegő/üzemanyag arányát, növeli a megbízhatóságot és kevesebb karbantartást eredményez a karburátorproblémák csökkenése miatt.
Öndiagnosztikai funkció: A villogó LED megerősíti a hibát, és megkönnyíti a hibaelhárítást. A motor számítógéphez történő csatlakoztatása részletesebb diagnózist tesz lehetővé, lehetővé téve a kezelő számára a motor működési előzményeinek (üzemidő, indítások száma, figyelmeztetések, hibás működési jelentések stb.) ellenőrzését.
Kovácsolt acélból készült hajtórudakkal növelték a szilárdságot és tartósságot, ami szükséges a nagyobb lóerős motorokhoz.
Környezetvédelmi teljesítménye a világon a legmagasabbak közé tartozik, az üzemanyag-takarékosság az azonos osztályú motorokhoz képest körülbelül 15%-kal javult, a kibocsátott zaj pedig körülbelül 4 dB(A)-t csökkent.
Tehát a legfontosabbak:
elektronikus fordulat szabályozó (nincs mechanikus alkatrésze ennek a rendszernek pl. rugók, ütközők, bowdenek, állító csavarok);
automatikus szivató rendszer;
digitális gyújtásrendszer;
hosszú élettartamú, olajba merülő vezérműszíj;
csendes hangtompító;
új, hosszú élettartamú dupla légszűrő;
kis erőkifejtésű indítómotor automatikus dekompresszióval;
többfunkciós olajriasztás;
széles üzemanyag-betöltőnyílás racsnis típusú üzemanyag-betöltő sapkával
NSM generátor digitális AVR-rel szerelve:
Mikroprocesszor vezérelt digitális automatikus feszültségszabályozóval (AVR-d) ellátott generátor
IGBT (szigetelt kapujú bipoláris tranzisztor) kimenet
Szinkron, kefés, 2 pólusú
Pontos, ± 2%-os feszültségtartás (üresjárattól a névleges terhelésig állandósult állapotban, bármilyen teljesítménytényezővel)
Minden terhelésen pontosan az 50 Hz frekvenciát tartja
Védelem: alacsony sebesség, túlterhelés, gerjesztési túláram, rövidzárlatok, magas üzemi AVR-d hőmérséklet, vezetékszakadás
AVR vezérlés: kimeneti feszültség; stabilitás (dinamikus reakció); maximális gerjesztés és max. kimeneti teljesítmény
Teljesítmény: 13,5 kVA (~1)
HONDA iGX800 benzinmotor:
4-ütemű, 2-hengeres, OHV, V-Twin elrendezés
Max. teljesítmény: 27,6 LE
Hengerűrtartalom: 779 cm3
Üzemanyagrendszer: Elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Sebességszabályozó: Elektronikus
Fojtószelep: Automata
Vezérlőegység: Integrált ECU architektúra
Gyújtásrendszer: Digitális CDI változtatható gyújtásidőzítéssel
Indítórendszer: Elektromos
Oljaszenzor a motoron: leállítja a motort, ha abban a megengedettnél kevesebb olaj van
Az áramfejlesztő jellemzői:
Erős masszív fémkeret, egyszerű mozgatás
Rezgéscsillapító gumibakok
3000 fordulat/perc
XL modell 45 literes üzemanyagtankkal, szintjelzővel
Fogyasztás: 4,3 l/h (75%-os terhelésen)
Multiméter kijelző (feszültség, frekvencia, üzemóra)
Elektromos indítás
1 db egyfázisú 16 A SCHUKO aljzat
1 db egyfázisú 32 A CEE aljzat
1 db egyfázisú 64 A CEE aljzat
RCBO kétpólusú áram-védőkapcsoló
RCCB differenciál megszakító
35 Ah-s akkumulátor töltővel
Opció:
Automatikus indítópanel
Kerékszett
FIGYELMEZTETÉS!
Minden használat előtt ellenőrizze a motorolaj szintjét!
Az AGT áramfejlesztők használata előtt minden esetben olvassa el a gépekhez mellékelt használati utasítást.