Leírás és Paraméterek
Mindenféle talaj, valamint aszfalt és kő útburkolatok tömörítésére alkalmas. A kikapcsolható vibráció sportpályák és parkok hengerelésére is alkalmassá teszi. Aszfalt tömörítéséhez beépített vizező rendszerrel ellátott. A gép működését hidrosztatikus rendszer biztosítja. HONDA benzinmotoros hajtású, ami hosszú élettartamot és megbízható üzemelést biztosít.
Előnyök:
• masszív, erős szerkezet
• gazdaságos üzemelés
• kis karbantartási igény
• hosszú életű motor
• sokoldalú felhasználhatóság
• kapcsolható vibráció
• beépített emelőszem
Műszaki adatok:
Tömeg: 560 kg
Méretek: 2350 x 730 x 1050 mm
Rázófrekvencia: 60 Hz
Centrifugális erő: 12 kN
Sebesség előre: 0 - 5 km/h
Sebesség hátra: 0 - 2 km/h
Max emelkedő: 20°
Dobszélesség: 600 mm
Motor: HONDA GX-200
Teljesítmény: 4,8 kW
Tömeg: 560 kg
Méretek: 2350 x 730 x 1050 mm
Rázófrekvencia: 60 Hz
Centrifugális erő: 12 kN
Sebesség előre: 0 - 5 km/h
Sebesség hátra: 0 - 2 km/h
Max emelkedő: 20°
Dobszélesség: 600 mm
Motor: HONDA GX-200
Teljesítmény: 4,8 kW
A kép csak illusztráció!
Fogyasztó-Barát
Vélemények (nem igazolt vásárlásból származó)
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Hasonló termékek
NTC VVV 700/22 irányváltós vibrohenger, patkahenger, HONDA GX-270, 22 kN, 700 mm, 900 kg
Megrendelésre, érdeklődjön!
9.000 Ft
NTC VVV 600/12 HE irányváltós vibrohenger, patkahenger, HATZ dizel, Önindító, 12 kN, 600 mm, 580 kg
Megrendelésre, érdeklődjön!
4.921.250 Ft
NTC VVV 700/22 HE irányváltós vibrohenger, patkahenger, HATZ dizel, Önindító, 22 kN, 700 mm, 925 kg
Megrendelésre, érdeklődjön!
5.759.450 Ft